.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکید استاندار بر تکمیل ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر
برای تکمیل بازسازی این ورزشگاه به چهار میلیارد تومان اعتبار جدید نیاز است .
تاکید استاندار بر تکمیل ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر

شمال نیوز: استاندار مازندران در جریان بازدید از ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر بر ضرورت تکمیل پروژه باز سازی این مجموعه ورزشی تاکید کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از صداوسیما مرکز مازندران، احمد حسین زادگان گفت: اگر چه کارهای خوبی برای آماده سازی ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر در نخستین حضور تیم نساجی مازندران به لیگ برتر انجام گرفته اما کارهای نیمه تمام باید قبل از آغاز لیگ نوزدهم به پایان برسد.

استاندار مازندران با مثبت ارزیابی کردن نتایج و عملکرد و جایگاه خوب تیم نساجی مازندران در نخستین حضور و تجربه اش در لیگ برتر فوتبال کشور، حمایت مجموعه استان را از مالکان و دست اندرکاران این تیم برای موفقیت بیشتر نساجی مازندران در لیگ برتر اعلام کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران هم با اشاره به پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصدی پروژه بازسازی ورزشگاه شهید وطنی اظهار امیدواری کرد با تامین اعتبارات کارهای باقیمانده به سر انجام خواهد رسید .

به گفته حبیب حسین زادگان در اجرای پروژه بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر تاکنون برای ساخت ، توسعه و مرمت سکو های تماشاگران ، نصب برج ها و پروژکتورهای نوری و تابلو اسکور بورد و بهسازی ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر 10 میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل پروژه هایی چون رختکن تیم ها، سرویس های بهداشتی ، سالن کنفرانس خبری و جایگاه تصویربرداری صداوسیما و تاسیسات و تجهیزات مورد نیازاین ورزشگاه به چهار میلیارد تومان اعتبار جدید نیاز است .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.